Sunday, September 6, 2009

Fair Play my A$$

Δηλαδή για να καταλάβω καλά, φέτος το βραβείο Fair Play θα το κερδίσει η Δόξα. Επειδή εδείξαν ανωτερότητα (ή επειδή είπαν τους) να αποσύρουν την ένσταση; Εν ήταν σίουροι δηλαδή όταν εκάμναν την ένσταση; Τι τους έκαμε να την αποσύρουν; Τα 4 πιθανά σενάρια πάρακατω:

1. Ετηλεφώνησε ο Κωστάκης του προέδρου της Δόξας τζε είπε του "Σε παρακαλώ πάρα πολλά φίλε μου, αποσύρετε την ένσταση επειδή εννα μας κάμουν λίμπα το πρωτάθλημα οι Αελίστες". Ο πρόεδρος της Δόξας επειδή ενδιαφέρεται για το καλό του πρωταθλήματος εδέκτηκε.

2. Ετηλεφώνησε ο Κωστάκης του προέδρου της Δόξας τζε είπε του "Αποσύρετε την ένσταση, τζε θα σας δώκουμε το βραβείο Φέαρ Πλέυ"

3. Ετηλεφώνησε ο Κωστάκης του προέδρου της Δόξας τζε είπε του "Άποσύρετε την ένσταση τζε εννα τα κανονίσουμε ποτζι ποδά"

4. Εξύπνησαν ένα καλό πρωϊ οι παράγοντες της Δόξας τζε είπαν "Μα τι ανήθικες μαλ***** κάνουμε..αφού εν εκερδίσαμε το παιχνίδι στο γήπεδο, καλύττερα να κλείσουμε το στόμα μας, να τελλιώνουμε"

Ένιγουεη, αφού εν ήταν σίουροι εν έπρεπε να την κάμουν ευθής εξ'αρχής. Τι εκαταλάβαν δηλαδή; Έτο εδημιουργήσαν ένα σούσουρο, αντιπαλότητες μεταξύ τους, εκάμαν τους οπαδούς της ΑΕΛ να αγχώνουνται για μιαν εβδομάδα, τζε ενδυναμώσαν το κλίμα αναξιοπιστίας που έχουν οι Αελίστες με την ΚΟΠ. Συγχαρητήρια!

Έφατες τζε η Εθνική μας..εν ήθελε η Παναγία δυστυχώς...

Εν μου αρέσκει να κάμνω θεωρίες συνομωσίας, αλλά πως αλλιώς να εξηγήσω την κόκκινη που έφαε ο Βύντρα στο χτεσινό παιχνίδι της Ελλάδας εναντίον της Ελβετίας; Που τον ίδιο διαιτητή που έστειλε την Ελβετία στο περασμένο Μουντιάλ όταν "είδε" (μόνο τζίνος) ένα πέναλτυ στο παιχνίδι εναντίον της Τουρκίας; Και όλως τυχαίως ο πρόεδρος της ΦΙΦΑ είναι Ελβετός. Απλά δεν γίνεται να διάς έτσι κόκκινη σε ΕΤΣΙ παιχνίδι!

2 comments:

  1. Εγω ψηφιζω το τεσσερα τι κερδιζω?

    ReplyDelete
  2. Μακάρι να είναι το τέσσερα φίλε, αλλά επέτρεψε μου να έχω τις αμφιβολίες μου..

    ReplyDelete