Thursday, September 17, 2009

Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε!

Που λες εθκιάβαζα εχτές τα αποτελέσματα που τη Γενική Συνέλευση της Σαλαμίνας που το protathlima.com τζε έπιασε το μάτι μου για μια άλλη αγωγή τζε ανάψαν τα λαμπούθκια μου. Εν μιλούμε για παίκτη, ούτε για προπονητή αλλά για πρώην μέλος του Δ.Σ ο οποίος λαλεί θέλει αποζημίωση επειδή έφερε με τις προσπάθειες του κέρδος στη Σαλαμίνα μέσω διαφημίσεων και σπόνσορων. Μετά που το εχώνεψα λίο (εν δυσκολοχώνευτο) αποφάσισα να τα χώσω λλίο δαμέ.

Που εξανακούστηκε τούτο το πράμα. Άνθρωπος που εκάθετουν πας στην κερκίδα τζε έπαιζε μας τον πασh Σαλαμιναίο. Άνθρωπος ο οποίος ήταν στο Δ.Σ όταν η ομάδα εμπήκε χρέος 3 εκατομύρια. Άνθρωπος ο οποίος ήταν στο Δ.Σ όταν η Σαλαμίνα επήε 2 φορές διαβάθμιση. Τζε έρκεται τζε λαλεί θέλει λεφτά για τις διαφημίσεις τζε τους σπόνσορες τζε εννα κινήσει αγωγή.

Ίντα ωραία εννα ήταν δηλαδή αν ήταν έτσι εύκολα. Να δουλέφκεις σε μια εταιρεία τζε αμαν φύεις ή αμαν σε απολύσουν επειδή είσαι άχρηστος, να πιέννεις να κάμνεις υπολογισμούς πόσα λεφτά έφκαλες για την εταιρεία τζε να τα ζητάς πίσω. Φυσικά να μεν σκέφτεσαι τα λεφτά που έχασες για την εταιρεία επειδή ήσουν άχρηστος.

Τα χρέη για το Τσίπεφ, το Φιλιμόνοφ,τον Γκαμπόρ τζε τον Κωστίκο ΕΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΜΑ; ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. Όμως εν εγώ που επλήρωσα το 20ευρω μου προχτές στο Τσίρειο για να πιάσω μια κολλούα που έγραφε "Έκτακτη εισφορά για Chipev". Ρε άιστο διάολο λέω εγώ, εν έσιει ένα καλό δικηγόρο η Σαλαμίνα να σας κινήσει αγωγή για την κατάσταση που εφέρετε τούτη την ομάδα.

Άτε διότι πολλά ακούσαμε σε τούτη την χώρα!

No comments:

Post a Comment