Friday, September 4, 2009

Είμαστε για τις κλωτσιές...

Προχτές είσιε δημοσιογραφική διάσκεψη τζε ο προπονητής της Εθνικής μας, ο κ. Άγγελος Αναστασιάδης είπε ότι ήταν για τις κλωτσιές, τζε ότι η Εθνική εν έκαμε σωστή προπόνηση την μέρα πριν τον αγώνα τζε ότι τζίνος φταίει τζε θα γινεί ότι θέλει η Παναγία.

Μάλιστα αρκέφκω.

1. Που τα κρεβατάκια του Λέιντις Μάιλ τζε του Φίκ τρι να έπιανες τους διεθνείς μας να παίξουν δεν δικαιολογούνται να φάν 6 κομμάτια που την Αλβανία. Οπόταν άσχετα αν έγινε ή όι προπόνηση την μέρα πριν, δικαιολογία για τα 6 κομμάτια εν υπάρχει.

2. Μπράβο κ. Αναστασιάδη που στηρίζεις τους ποδοσφαιριστές σου. Αλλά ρε φίλε ένα λεπτό..γιατί σε πληρώνουμε; Τι σημαίνει δεν έγινε προπόνηση καλή την μέρα πριν; Τι σημαίνει ήσουν για τις κλωτσιές; Ναι, μπράβο που παραδέχεσαι ότι εν έκαμες σωστά τη δουλειά σου, αλλά εμένα τζινο που με κόφτει είναι τα αποτελέσματα. Εν σαν να πιέννω εγω στον μάστρο μου τζε να του λαλώ "Σόρρυ κύριε που εχάσαμε τζίνο το συμβόλαιο των 2 εκατομυρίων. Αποτζιμήθηκα τζε εξίχασα να παω στη συνάντηση".

3. Κανένας δημοσιογράφος εκατάκρινε τον κ. Άγγελο; Εν ερώτηση τούτη, επειδή εν εθκιάβασα τα ρεπορτάζ αλλά η εντύπωση που επήρα εν ότι αποθεώσαν τον για την ειλικρίνεια του.

Αυτά για τον κ. Άγγελο. Πάμε στην ομοσπονδία.

Κάπου έπιασε το αυτί μου ότι το εισιτήριο για τον αγώνα εναντίον των Ιρλανδών θα είναι 25 ευρώ στη Δυτική τζε 15 Ευρώ για το Βόρειο πέταλο. Τζε φωνάζουν του κόσμου να πάει να υποστηρίξει την ομάδα. Τζίνος που εν μόνος του εννα πάει, εν αμφιβάλλω. Τζε εγώ θα ήθελα να πάω, όμορφα τζε ωραία..αλλά 25+25 ευρώ πάσιν πολλά. Επειδή μόνος μου αποκλείεται να πάω! Άσε που εγράψαν τζε λάθος την ώρα πάνω στο εισιτήριο τζε εγράψαν 22:00 αντί 21:00.

Εν πάση περιπτώσει, καλήν τύχη στην Εθνική μας!

No comments:

Post a Comment