Tuesday, November 24, 2009

Για τα μάτια του κόσμου

Πιάνει με μια απορία ώρες ώρες ίνταλως σκέφτουνται τους κανονισμούς στην Κύπρο τζε ίνταλως τους εφαρμόζουν.

Είπαν ότι για να μπείς στα γήπεδα ΓΣΠ και Αμμόχωστος τούτη την εβδομάδα πρέπει να δείξεις μαζί με το εισιτήριο σου και πολιτική ταυτότητα. Πόλλα λίοι εκαταλάβαμε σε τι θα εξυπηρετήσει τούτο το πράμα. Όσο τζε να σκέφτουμαι εν μπορώ να έβρω την απάντηση. Το μόνο που μου έρκεται στο νού είναι ότι μπορεί να έχουν καταχωρημένους ΟΥΛΛΟΥΣ τους φιλάθλους πάνω στην κερκίδα τζε αν έσιει επεισόδια θα ξέρουν ποιοι ήταν πάνω σε τζίνη την κερκίδα. Πάμε δηλαδή για ένα παράδειγμα.

Γίνονται πάνω στη Νότια κερκίδα του ΑΠΟΕΛ κάποια επεισόδια. Η Αστυνομία έσhει 5000 αριθμούς ταυτοτήτων. Τι θα τους κάμουν; Να τους πιάνουν ούλλους ένα ένα να τους ρωτούν; Μα ποιοι ρε; Η ίδια Αστυνομία που έσhει εντάλματα σύλληψης τζε κάμνει 1-2 χρόνια για το κάθε άτομο. Δαμέ γελούμε.

Τζε για του λόγου το αληθές επειδή τζε τούτοι που εσκεφτήκαν τούτο το νέο φρούτο εκαταλάβαν το ότι εν βλακεία, εψές που επήα μάππα εσκέφτουμουν σαν σωστός νομοταγής πολίτης να δείξω τζε την ταυτότητα μου μαζί με το σήζον. Είσhe που λέτε 4 κυρίους στην είσοδο τζε αλλό 2 μετά (για να δείτε που τρώει τα λεφτά της η Σαλαμίνα) τζε έφκαλα το σήζον τζε την ταυτότητα μου. Έβαλα όμως το σήζον μπροστά που την ταυτότητα έτσι ώστε να μεν φαίνεται η φωτογραφία μου, ούτε το όνομα μου. Τίποτε δεν τους επείραξε. Αν είδαν ταυτότητα, είδα τζε εγω τη Σαλαμίνα να παίζει μάππα εψές.

ΘΑ περιμένουμε ως τα επόμενα επεισόδια για να ακούσουμε ξανά για το μέτρο αυτό που δεν δούλεψε.

No comments:

Post a Comment