Tuesday, August 2, 2011

Ας εν καλά η ΑΗΚ

Κατά τις 7 τζε ενώ εκάμναμε τη γυμναστική μας ανακοίνωσα της γυναίκας μου ότι παίζει ο Παναθηναϊκός η ώρα 9.45 και ότι η Cytavision είναι δική μου για τη νύχτα. Επήα σπίτι, έκαμα το σάντουϊτς μου, έφαα το, εξεκουράστηκα λίο, έκαμα το μπάνιο μου τζε ή ώρα 9.41 άναψα την τηλεόραση μου. Εγύρισα τζε την πολυθρόνα πάνω στο μπαλκόνι, εδιούσε μου ένα αερούι, ήταν ούλλα τέλεια!

Αρχίζει το παιχνίδι, πάνω κάτω η μάππα, εσκέφτουμουν ρε εν δυνατόν να δούμε παιχνίδι του Παναθηναϊκού τζε να μεν νυστάξουμε; Εθωρούσα τον wanna-be Σαραβάκο, Νίνη που εν θα γινεί ποτέ Σαραβάκος να προσπαθεί, ήμουν εντυπωσιασμένος. Γύρω στο 10ο λεπτό είδα τζε το Τζόρβα να κάμνει ακόμα μια μαλακία τζε πάλε εσκέφτηκα, ρε αν κάμω ταττού το τριφύλλι μπορεί να πάιζω τζε εγω στον Παναθηναϊκό ή έστω τους Boston Celtics. Ε όπως έκαμε τη μαλακία, εφάμε τζε το γκόλ, λαλώ εν πειράζει εννα δούμε μάππα τουλάχιστο, αλλά κάτσε να δούμε το ρηπλέυ επειδή σαν να τζε κάποιος φταίει στη φάση τούτη. Ώσπου να αρχίσει το ρηπλέυ ΤΣΟΥΦ, μαύρη μαυρίλα, σκοτάδι, ερίψαν μας το ρεύμα.

Αφού εγαμωσίστιασα αρκετά, άναψα 2 κεριά τζε άπλωσα πόξω. Επαρακολουθούσα την εξέλιξη του παιχνιδιού από το κινητό μου (ας εν καλά η τεχνολογία). Στην πολύ την ώρα εβαρέθηκα, οπόταν έβαλα ένα κερί πάνω στο στομάχι μου, τζε άρκεψα να δκιαβάζω το βιβλίο μου. Κατά τις 11.30 ήρτε τζε το ρεύμα, βάλω το παιχνίδι στην τηλεόραση, τζε ευτυχώς επρόλαβα να δώ τα τελευταία 2 λεπτά των καθυστερήσεων. Αμαν είδα τζε το σκόρ, ευτυχώς λαλώ που μας έκοψαν τζε το ρεύμα για να μην μας βάλουν που την δοκιμασία να δούμε τον Παναθηναϊκό.

Επειδή όμως η καύλα για την μάππα είσιε μου μείνει, έκατσα τζε είδα το πρώτο ημίχρονο του αγώνα Δόξα-Ολυμπιακός της σεζόν 2010-2011 το οποίο έδειξε η Cytavision μετά. Ήμαρτον ρε παιθκιά εν έσιετε άλλο τρόπο να γεμώσετε το πρόγραμμα σας; Μόνοι οι πελλοί τζε οι στερημένοι πρέπει να είδαν τζίνο το παιχνίδι εψές.

Καλή τύχη στον ΑΠΟΕΛ πόψε, στην Ομόνοια, την ΑΕΚ και την Ανόρθωση αύριο.

1 comment:

  1. Εγω εν καλα που καμνω τζιαι σιερουμε για τον αποκλεισμο γιατι επιασα τζιαι τα λεφτα που θα πιανε ο Παο?
    Μπορεί να παει καλα στο γιουρόπα


    Andreas

    ReplyDelete