Thursday, November 18, 2010

Έχω πρόβλημα

Γιατί ασχολούμαστε τόσο πολύ με το ποδόσφαιρο; Γιατί ακολουθούμε τις ομάδες μας κάθε εβδομάδα; Γιατί το ποδόσφαιρο είναι θέμα καθημερινής συζήτησης;

Μακάρι να μπορούσα να απαντήσω στις ίδιες αυτές ερωτήσεις που κάνω και εγω στον εαυτό μου κάθε Σαββατοκυρίακο. Εγω να ταξιδεύω 100 περίπου χιλιόμετρα, να δίνω το αντίτιμο του season ticket, να χάνω 3-4 ώρες του Σαββατοκυρίακου μου που θα μπορούσα να το αφιερώσω στην οικογένεια μου για να κάνω τι; Για να δω 90 λεπτά άσχημου θεάματος, να νευριάσω με τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μου, να ακούσω τις μαλακίες της κερκίδας, να με πάρουν τα νεύρα μου με τον διαιτητή και να πάω σπίτι κουρασμένος και χωρίς όρεξη.

Είναι βίτσιο; Είναι μαζοχισμός; Είναι απλώς η δικαιολογία που θα μας απορροφήσει έστω και για λίγο από την καθημερινή βαρετή ρουτίνα; Είχα μια κρυφή ελπίδα ότι τούτη η αρρώστια θα μου επερνούσε λίγο όσο εμεγάλωνα..όσο η ομάδα μου εσυνέχιζε να χάνει, όταν η ομάδα μου έπεσε στη Β' κατηγορία..αλλά δεν βλέπω σωτηρία..

Έχω πρόβλημα.

No comments:

Post a Comment